Några timmar senare...

Fick inte sova mer än 30 min för sen ringde det på dörren. Jag brukar skita i det när jag ligger i sängen men människan bakom dörren gav sig fan inte. 4-fucking-gånger ringde det och jyckbert blev VANSINNIG!
Så det var ju bara att släpa sig upp och vänta sig minst ett skadat barn iaf.

Nä just det. Inga skadade barn, ingen skadad katt. Inte ens en random olycka ute på den extremt lite trafikerade byvägen.
Bara en leverans. Av en dieseltank. Jippi



Intervjun gick bra, vi var 7 föräldrar där så det tog ju bort lite av prestationsångesten. Sen gick jag och käkade med min fina Sarah ♥  Vi gjorde det vi gör bäst - pratar och äter. Vanligtvis så pratar hon och jag äter, höhöhö.
Jag lever ju för hennes exciting life! Det är min näring här ute i Boringville.



Och idag fick jag den! Min nya bästa vän (om jag förstått det hela rätt)
Men den får ligga kvar i kartongen tills i morgon. Den behöver ett namn (joooo, alla mina "vänner" här hemma har namn )  och jag behöver sova.





puss


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Min "bästa vän" heter Zack! ;)

2012-01-18 @ 13:52:33
URL: http://purplereyn.tumblr.com
Postat av: *Anneli*

Jennifer - Haha, ja du ser. Inte bara jag som döper dom då ;-)

2012-01-18 @ 14:12:16
URL: http://lostandfoundagain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0