Grekisk mat och fylla

Igår var jag på en grekisk restaurang här i stan. Vi skulle "fira av" två kollegor som slutat hos oss (konstigt nog firade vi inte av alla andra som slutat men men...)
maten var KANON! Mums med Sovlaki, haha.

Det var jättetrevligt på alla sätt och vis men alltså, vad är det med svenskarna och alkohol? Varför måste vissa bli så "härligt ärliga"? För att inte säga rent jävla otrevliga och dräggiga...

Jo, jag VET att jag är överviktig, det är inget som chockar mig varje morgon när jag ser mig i spegeln om ni nu trodde det men så låt mig vara tjock då! (Jag är faktiskt en himla trevlig och snäll person TROTS att jag inte kommer i storlek xs...)
Vad har det med dig att göra? Jag tvingar inte ner mat i din mun och inte kallar jag dig ful och äcklig heller fastän det är precis vad du är!!

Morr.

Jag beundrar dig Sarah som orkar vara nykter bland onyktra jämt. Fast det beror ju på sällskapet såklart, det finns ju absolut roliga fyllisar (som yours truly of course ) Och det var ju faktiskt bara en otrevlig där igår men hon fick liksom musten att gå ur mig. Då hoppade jag in i King Julian och drog hem!


Så.
Och med det sagt så vill jag härmed ropa ut till mina fina vänner att nu är det dags för "jobbfest" igen, haha.
Linda, Bella, Sarah, och Per! Kom igen och kolla ut en helg när alla är lediga! Elin kanske också och vilka har ni fler där som vill med?
Jag och Sabina kollar på vårt håll.
Grillning på Valbogatan, jajajajajajajajaaaaaa!!


Min mat från igår



Acropolis, CC-puben OCH Bilagan! Snacka om att man var i gasen igår, haha.






Kommentarer
Postat av: Emma

Folk vet verkligen inte när dom ska hålla tyst. :(

2012-03-23 @ 11:05:56
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: Ja, verkligen! Kollade runt på lite 3or här i Karlstad men jag ville verkligen inte. :/ Hehe. Han har mycket att tänka på och ordna upp. Och det går inte om vi bor tillsammans. Jag orkar inte det. Vi är fortfarande tillsammans men inte mer än så. Kommer bli en bra sommar men en ännu bättre höst. :D

2012-03-23 @ 11:17:09
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

jo du, ibland är det en utmaning ja.. men jag har ju valt rätt polare som faktiskt bara ger mig energi trots intag av alkoholhaltiga drycker. jag beundrar nog mer folk som kan leva med sig själva helg efter helg som en jävla idiot!



helg va de ja!!!!

grillning på valbogatan va de ja!!!

ledig helg: 31 mars

13 apil

20-21 april



ses om några minuter <3

2012-03-23 @ 17:09:02
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Lena S

Ja fy fan för såna människor..



Haha, ja en drake på bröstet låter ju asgrymt! Jag hoppas verkligen att Mira vill följa med och tatuera sig när hon väl får. Men vem vet, hon kanske kommer tycka att man är värsta tönten med tattoos, hahaha!

2012-03-24 @ 12:39:38
URL: http://gopublic.devote.se
Postat av: Bella

Jaa utgång fan så skoj ska kolla datum så återkommer ja :-D

2012-03-26 @ 13:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0