Tröttis

Douglas kom vid 18 och sa att han var trött och ville sova men jag tyckte det var lite för tidigt så jag sa att han fick titta en stund till på tv.
10 min senare hittade jag honom såhär, min tappra lilla kämpe.



Det kostar på att vara på dagis från tidig morgon till sen em...

Sen var det här med blöjorna - suck. Wilmer kom till mig några månader innan han skulle fylla 3 och sa, idag har jag slutat med blöjorna och det var det liksom. Han blev torr på natten samtidigt.

Men lillebror... Åh lilla knasbollen.
Han fixar det inte alls fast han vill så nu går vi tillbaks till att ha blöjor ute, iaf på dagis för det är där det inte funkar. Hemma kissar han aldrig på sig.

Intressant va?


Nu ska jag jobba, puss på er



Jo juust det, jag har röda strumpor på mig idag. Det gör mig lite extra glad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0