Snaaaaaart!!

Det går segt med uppdateringarna här!

Det beror på att jag håller på att separera och det är inte helt enkelt. Tydligen räckte det inte med att säga att man ville flytta. Konstigt nog stod där ingen flyttfirma utanför dörren morgonen efter med tre snygga flyttkarlar redo att lyda minsta vink.
Och pengafrågan löste sig inte per automatik.
Inte heller kastar Gavlegårdarna drömlägenheter efter en så fort man tagit beslutet.
Och det konstigaste av allt?! Alla tycker inte som du!
Weird.

Men nu så har jag ett litet hyresradhus som står och väntar. En av fyra var väl inte så illa pinkat?

I'm the master of home styling!
(Tänker aldrig erkänna att det var Linda som placerade ut dom söta ugglorna)


Kommentarer
Postat av: [Sarah]

Hjärtar dig !!!

2012-10-26 @ 00:29:55
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Jessica Fransson

Härligt att höra att det börjar lösa sig för dig! En sak i taget! :-) Kram på dig!

2012-10-26 @ 10:57:49
URL: http://jessica.skough.com
Postat av: Jessica

Ett steg i taget som föregående Jessica skrev. Stor kram <3

2012-10-27 @ 15:29:01
Postat av: Helena Lindmark

Hej igen!
Vad trkigt att höra att du befinner dig mitt i en separation... Hoppas att allt ska lösa sig med lägenhet och allt annat praktiskt så snart som möjligt. Tänker på dig!!

Jag och min syster har köpt biobiljetterna redan ;) Det blir bara BD1 och sen BD2-premiär efter midnatt denna gång - känns lagom =)
Hoppas vi ses!!

Sköt om dig och många kramar!
Helenapena

2012-10-29 @ 08:09:10
Postat av: Linda

Du är ju bäst på uggleplacering ;o)... PUSS

2012-10-29 @ 15:23:45
Postat av: [Sarah]

Duu det var riktigt skoj :D
så vill du kan jag fixa din ! jaaa.. då kommer du tycka om bloggandet som fasen (när du fått internet)

2012-11-11 @ 07:44:59
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0